Monday, March 29, 2021

TEISIPÄEV, 30.03 - eesti keel, kehaline kasvatus

Tere taas, armas laps!

Hakkame peale hommikusalmiga!

JU PÄIKESE VALGUSKIIR

MU PÄEVA KIRKAKS LOOB,

JA HINGE VAIMUVÕIM 

TA ANNAB LIIKMEIL JÕU. 

NÜÜD PÄIKESE VALGUS SÄRAS 

MA AUSTAN JÕUDU MIS 

ON LOOJA MINU HINGE 

NII HELDELT ISTUTANUD, 

ET TÖÖKAS OLLA SAAN 

JA ÕPIVALMIS KA.  

SU PÄRALT VALGUS, JÕUD, 

SUL VOOLAB TÄNU, ARM.


EESTI KEEL:

1. Loe läbi õpikust pala "Kersti võtab eeskuju" LK 72 ja 73.

2. Täida töövihikus harjutus 1 ja 2 lk 79.

3. Seejärel täida tööleht “K, P, T S-i JA H KÕRVAL”.

 

Kui sul on tööleht täidetud, vajuta "Finish".

Pärast "Finish" vajutamist avaneb sul selline leht:

Esimesele nupule vajutades saad oma harjutust kontrollida. 

Teisele nupule vajutades saad töö mulle saata. Pärast töö mulle saatmist näed samuti õigeid vastuseid. 




 

Töölehte täida siin:



K, P, T S-i ja H kõrval, an interactive worksheet by JelenaZ
liveworksheets.com



KEHALINE KASVATUS:


  Esmaspäeval, 1 . aprillil oli  koolikotivaba päev . See tähendas seda, et kõik kooliks vajalik tuli kaasa võtta ükskõik mille muuga, aga m...