Wednesday, March 10, 2021

ALGAB DISTANTSÕPE

Head lapsevanemad ja armsad õpilased! Täna algab distantsõpe.  



NELJAPÄEV, 11.03

Tere! Hakkame peale hommikusalmiga. Loe see reipalt ette!


JU PÄIKESE VALGUSKIIR

MU PÄEVA KIRKAKS LOOB,

JA HINGE VAIMUVÕIM 

TA ANNAB LIIKMEIL JÕU. 

NÜÜD PÄIKESE VALGUS SÄRAS 

MA AUSTAN JÕUDU MIS 

ON LOOJA MINU HINGE 

NII HELDELT ISTUTANUD, 

ET TÖÖKAS OLLA SAAN 

JA ÕPIVALMIS KA.  

SU PÄRALT VALGUS, JÕUD, 

SUL VOOLAB TÄNU, ARM. 

EESTI KEEL:

1. Tee lahti Õ LK 60 ja loe läbi luuletus "Siilile selge". Harjuta ilmekat lugemist (loe 3 korda).

2. Kirjuta luuletus abijoontega vihikusse.

Võta vihikus puhas lehekülg ja kirjuta pealkirjaks „Siilile selge“. 

Servale tänane kuupäev. 

Kirjuta luuletus vihikusse ja joonista pilt!

 

Vormista nii:

 

3. Ava TV LK 25 ja tee ära H 84, 85 ja 86. H 84 ümber kirjutama ei pea.

Õhtul saatke mulle e-mailile pilt TV lk 25.

Õpetaja e-mail jelena.zakharova@reg.ee.

 

4. Ava KTV lk 30-31 ja tee ära.