Sunday, March 21, 2021

 ESMASPÄEV, 22.03 - eesti keel, loodusõpetus

Epohhi vahetus! Alates esmaspäevast algab eesti keele epohh.

Tere, armas õpilane! Hakkame peale hommikusalmiga!

JU PÄIKESE VALGUSKIIR

MU PÄEVA KIRKAKS LOOB,

JA HINGE VAIMUVÕIM

TA ANNAB LIIKMEIL JÕU.

NÜÜD PÄIKESE VALGUS SÄRAS

MA AUSTAN JÕUDU MIS

ON LOOJA MINU HINGE

NII HELDELT ISTUTANUD,

ET TÖÖKAS OLLA SAAN

JA ÕPIVALMIS KA.

SU PÄRALT VALGUS, JÕUD,

SUL VOOLAB TÄNU, ARM.

EESTI KEEL:

K, P, T SÕNA ALGUSES.

1. Tee lahti Õ LK 62 ja loe läbi lugemispala "Miks puud ei räägi?".

2.  Ava TV LK 75 ja tee ära H 1 ja 2.

3. Vaata videot!






4.
Tee lahti TV lk 28. Tee ära H 95, 96 ja 97.

5. Vaata videot!



6. Ava KTV lk 32-33 ja tee ära.


LOODUSÕPETUS:

1.Vaata videot!


2. Uuri oma loodusõpetuse tööraamatust LK 31 - 32 ja täida lüngad.

3. Harjuta! (klõpsa lingile): „UJUB, UPUB